sâmbătă, mai 14, 2005

...se termina liceu'...

incredibil, se termina liceu'...nu-mi pot imagina viata fara tot ce a fost pana acum...nu credeam ca pot fi atat de legata de niste oameni dar mi-am dat seama ca ei sunt oarecum viata mea...
cred ca e normal sa ii iubesti pe prietenii tai...adica, eu ii iubesc. nu pot sa cred ca se termina...oare o sa uit tot? toate momentele de ras nebun, toate chefurile, excursiile, drumetiile, betiile:>, aniversarile, iesirile...tot? nuuuu...imposibil
as vrea sa nu mai fiu eu asa plangaciuasa...sa nu ma mai podideasca lacrimile la cel mai mic neajuns... sa pot sa suport mai multe chestii, sa fiu mai curajoasa in viata ce va veni, sa nu-mi fie teama sa fac nimic pe motivl 'nu se cade'.

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates