marți, mai 24, 2005

optispe ani si sapte luni fix:>

cacat cu mac...nu ma mai duc la scoala in viata mea. ii o pierdere totala de vreme. vreau numai sa treaca timpu si sa ma trezesc undeva in bucuresti in apartamentu meu pictat cu margarete. e tot ce-mi doresc...bine pe langa alte lucruri minore care dau in fond toata savoarea.
m-am saturat de vremea asta mohorata care parca face ceru sa imi cada in cap...
m-am apucat sa inventariez resursele pe care le-am folosit ca sa raman in viata in cei patru ani de scoala (ma rog..de fapt is mai multi dar numa astia conteaza in formarea mea ca si caracter:>) si am descoperit ca de fapt e o pierdere de timp si bani...as fi putut sa supravietuiesc si eu in liceu cu un pix si un caiet a4 in loc de nenumarate si nepretuite biblioteci si penare de creioane/pixuri. si spun nepretuite pentru ca intr-adevar cu bani dati pe cartile si caietele de scoala as fi putut face alte lucruri mult mai constructive si folositoare...mi-as fi putut lua un caine, un laptop daca nu si tot ar fi fost mai bine...si daca mi s-ar oferi varianta invatamantului la distanta as fi ales-o..numai ca nu mi s-a oferit..pacat.
oricum life goes on si va trebui sa continui chestia asta cu scoala numai ca intr-un alt mod...mai atractiv sper eu. ma rog atractiv...adica...sper sa nu mai mai trezesc dimineata ca un zombi cu obsedantul(si singurul) gand in capul meu (uneori) retard:"iara scoala?!"
singuru lucru bun e ca scap de carat caiete si alte porcarii...o sa fiu fata 'dosar' adica..u surely hope so...

mi-am descoperit o pasiune din problemele la fizica...nu ma gandeam ca se poate intampla asa ceva. oricum fizica in sine e ceva execrabil numai ca...de nevoie se mai ocupa omul si cu asemenea lucruri. peste o luna s-a dus si cu gandirea logica si algoritmica dat fiind faptu ca scap de cele doua (aka mate si fizica). nu-mi imaginez insa viata fara ele. de cand ma stiu am lucrat ca o cretina la mate...rau am facut. puteam sa ma apuc de scris o carte sau ceva, ar fi fost mai interesant, daca nu mai neucigas(n-am gasit alta rima) de neuroni. de la toamna ma apuc de scris o carte, neaparat...si o sa fiu frumoasa si bogata...(nu ca as fi urata..adica na, ma rog, in limitele bunului simt:>)am zis am spus....

1 comentarii:

yohanna spunea...

m-ai luat, i can buy u presents:>
ii asa de grav incat raman sechele? eu ma gandeam ca la un moment dat tot o sa treaca si alea(sechelele i mean)

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates