miercuri, mai 25, 2005

fire coming out of a monkey's head

note to myself: sa nu mai beau alcool in timpu saptamanii sau oricand ar fi nevoie sa ma trezesc la o ora ucigasa(vezi 7 AM).
azi la scoala a fost rupere totala de ...de orice de fapt...profa de engleza e plictisita ca dracu si pe mine ma enerveaza la culme. am bodoganit ceva despre atestatu de maine si mi-am dat seama ca trebe sa vorbesc 5 minute despre english myths...adica ar trebui sa stiu despre atestatu respectiv...lucruri (relativ) interesante. problema n-ar fi ca nu le stiu (ca doar eu am scris cu manuta si tastatura mea 25 de pagini+poze) numai ca pur si simplu n-am chef. afara ploua si din cate am inteles maine va trebui sa-mi fac aparitia pixata si aranjata...(pantofi cu toc, fusta, freza normala(pe asta chiar nu stiu de unde sa o scot), aparitie placuta intr-un cuvant). sa mergi pe tocuri pe trotuarele astea+balti e ceva indescriptibil si n-as dori ca altcineva sa mai experimenteze ceva de genul asta...
duamne cat mi-as dori ca problema 'imbracat frumos' sa dispara! i promissed myself ca prima oara cand o sa am intorc acasa de la faculta(adica prin octombrie anu asta) o sa vin imbracata ordinar, si maicamea o sa se cruceasca (acesta fiind si efectul dorit). the mountain called monkey had spoken! (adica am zis am spus!)
well, acestea fiind spuse...ma duc sa-mi fac un summ-up la atestat...sa stiu ce sa expun maine in fata lu' doamna inspectoare...

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates