miercuri, mai 04, 2005

nuffin u say can't hurt me now

am capul in colturi parca. si in fiecare colt se gaseste sa se ascunda cate un gand razlet, care rasare exact cand n-am nevoie. de fapt, ca sa fiu mai concisa, sorin e in tot capul meu si nu stiu cum sa mi-l scot de acolo. n-am nevoie de el (ah nevoia bat-o vina), lui oricum ii place sa se joace cu mintea mea asa ca nu vad nici un castig in toata afacerea...dar totusi...
sunt o sadomasochista. am un total dispret pentru oamenii care isi bat joc de ei dar se pare ca nici eu nu sunt departe de ei. ma tot plang de dureri de suflet dar am ajuns sa inteleg ca durerile astea mi se datoreaza. as face bine sa nu ma mai gandesc. totul e in mintea mea si trebuie sa gasesc o cale sa scot 'totul' de acolo. un cap gol e mult mai odihnit si cred ca si stapanul capului e de asemenea.
oricum cred ca o sa urmeze multe mesaje de plans de mila, de compatimit...ma rog, autocompatimit. it's human nature oare? probabil. tot mai multa lume prefera sa se afunde in cacat decat sa incerce sa iasa de acolo. liberul arbitru?...bullshit daca tot vrem sa credem in such a thing like liberul arbitru ar trebui sa-l numim altfel...sulfet, inima, cel mult (adica in ultima instanta) creier.
iarta-mi visarea si trezeste-ma...
(mda, dupa cum spuneam, irecuperabil)

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates