duminică, mai 29, 2005

i have the dreamers' disease

au fost cateva zile cel putin wierd...adica nu-mi aduc aminte prea mare lucru din tot ce s-a intamplat...imi aduc aminte atestatu' si in rest...blank. eu zacand in pat cu ligheanu langa mine (nasty combination) slava cerului ca au trecut
o sa urmeze o teza la matematica...matematica pe care o urasc cum stiu eu mai bine. e ceva care ma depaseste. anyway prefer sa nu reiau subiectu once again(pleonasm, kind of, stiu)
am foste fericita ca am baut suc cu paiu din cutiuta, si acum ascult tori amos - kissing in the rain ii zice da' nu stiu zau, ori tori amos s-a transformat intr-o orchestra de suflatori ori cultura mea muzicala lasa de dorit...de fapt cred ca o sa aleg a doua varianta.
inchei insemnarea. ma napadesc niste ganduri foarte sumbre in legatura cu meditatiile, scoala, matematica, bacu and stuff. prefer sa le tin pentru mine. as speria lumea:P

ps. am luat zece la atestat...multumesc, fara aplauze:>

5 comentarii:

latent spunea...

Nu e vb de Tori Amos daca mel pe care o ascultai e din soundtrack-ul de la Great Expectations. Daca nu e din soundtrack, my mistake. Felicitari pentru atestat.

yohanna spunea...

Right! Great Expectations! Nu e Tori Amos...eu si cultura mea muzicala..

latent spunea...

Nu e vb de cultura ta muzicala.Pur si simplu s-a intamplat sa asculti o parte din "mica" mea obsesie muzicala si nu numai :)

yohanna spunea...

obsesie muzicala as in soundtracks?

latent spunea...

Da, intr-adevar soundtrack-ul de la Great Expectations e obsesia mea muzicala, in special mel pe care o ascultai, dar imi place soundtrack-ul cu atat mai mult cu cat sunt si mai obsedata de film.Dar chiar si fara film, mel sunt super tari.

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates