luni, mai 23, 2005

everything's so blurry, everyone so fake


se oglindeste luna in geam...mi se pare ca am vedenii...
nu mai simt ca traiesc...nu stiu ce sa mai fac...nu mai pot sa uit, mintea imi e plina de franturi de ganduri. in ultimul timp m-am surprins din ce in ce mai des gandind 'in gol'... as vrea sa stiu ce se intampla cu mine, ce se intampla in mintea mea. ma sting de dor si de singuratate. capul imi e plin de inchipuiri, mi se pare ca tot ce am trait pana acum a fost doar o inchipuire de-a mea. traiesc undeva in propria-mi minte...nu pot sa-mi dau seama cum. sper sa se termine cat mai repede. sa scap de starea asta de interiorizare, sa nu mai fiu singura. asta de fapt ma distruge...trebuie sa ma schimb? sa fiu altfel? sa fac mai multe compromisuri? sa scad standardele? sa....nu mai stiu...ce ar trebui sa fac?Posted by Hello

1 comentarii:

yohanna spunea...

multumesc multumesc! aveam nevoie de o second opinion si se pare ca coincide(atentie, cacofonie din nou) cu a mea!?

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates