marți, mai 10, 2005

dawson's creek

sunt terminata, s-a terminat dawson's creek...singura mea raza de lumina, unica mea bucurie..(ma rog, sa nu dramatizam) oricum...un film fara cosmetizari, o prietenie cum n-am mai vazut...
ma simt dezamagita...trista chiar. vreau si eu adica...mi-e dor de bia...
incepe sa ma apuce disperarea. toate examenele o sa ma dea gata...daca ma gandesc ca intru la facultate unde vreau...o sa inceapa nebunia, the real life, goana dupa bani(adica ma rog...lipsa acuta de bani). si daca banii ar fi singura problema...daca n-ar conta singuratatea si durerile de suflet. imi vine sa imi smulg paru pentru ca nu sunt o persoana atat de sociabila si miserupista precum as vrea sa fiu...dar...is it that wrong? adica...nu ma imaginez altfel decat sunt acum. nu pot sa-mi inchipui ca o sa ajung sa nu-mi pese in totalitate...va trebui sa invat...? neaparat?!

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates