marți, mai 24, 2005

m-am saturat de gesturi...nu stiu daca sa le spun vulgare, poate ca cel mai potrivit ar fi 'neasteptate' intr-un sens rau al cuvantului i might say. sunt lucruri care ma zgarie pe creier...sa se urle dupa mine pe strada, sa nu-mi cunoasca un profesor cu care ma vad aproape zilnic numele (sa-mi zica Ionut god dammit!!?!) sa ploua atunci cand imi e lumea mai draga (lucru care in ultimul timp s-a intamplat din ce in ce mai des cu toate ca lumea mi-a fost draga din ce in ce mai rar), sa merg la scoala, la scoala!? sa pierd vremea intr-un mod groaznic...nimanui nu i-as dori existenta asta...duc lipsa de vointa, imi e groaznic de rusine sa recunosc dar e purul adevar. daca ar exista cursuri de imbunatatire a vointei pe care o detii m-as inscrie urgent...mda, sper cam prea mult pentru un oras ca Fagarasu. ca tot veni vorba...orizontul meu e cam limitat (acum mi-am dat seama). ceea ce eu cred ca imi e suficient altora nu le ajunge nici pe o masea(nevorbind pe plan material). nu cunosc si nici n-am timp sa ma documentez...o sa infrunt viata fara minimele cunostiinte pe care 'un tanar in devenire' trebuie sa le aiba. mi-e ciuda! mi-e ciuda ca n-am avut acces mai devreme la tot...la imagini, la senzatii, la proza casual pe care o iubesc atat de mult.
am o stare acuta de nervi...refuz insa sa cred ca 'sunt o ratata' cu toate ca....in fine, doar daca am trait pana acum intr-un 'mic orasel de provincie' nu inseamna ca mi-am ratat viata right? adica...nu-i asa?!...
oricum...spalandu-ma pe maini intr-o toaleta dintr-un binecunoscut 'loc' local, aud discutia (accidental bineinteles) ce se desfasura intre doua tipe, una mai afectata decat cealalta (parerea mea, poate ca intr-adevar asa vorbeau ele). oricum, termenul 'togethering' mi-a lezat canalele auditive...incercand, in socul care pusese incet dar sigur stapanire pe mine, sa-mi dau seama care e scopul utilizarii minunatului termen. nu se putea spune mai simplu, mai romaneste si mai neafectat intalnire? gasca? chef? or whatever?! ce doamne iarta-ma?! refuz sa cred ca sunt (atat de) inapoiata mintal...reufz categoric! discutia se intampla oricum candva printr-o vacanta, probabil protagonistele avusesera 'contact' cu lumea exterioara minunatului nostru 'satuc' (din nou, n-am gasit alta rima). eu in schimb nu...adica nu prea mult...is absurda?!

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates