marți, mai 03, 2005

Cacat cu mac

capul...capul...unde mi-e capul?! mi s-a parut ca l-am vazut cand am intrat in baie...sa-l fi lasat acolo de aseara? parca il aveam totusi cand m-am bagat in pat..si atunci? vreau capul meu inapoi
excese, excese...prea mute excese, i need to stop. trebuie sa duc o viata sanatoasa, fara tigari, fara alcool, fara zgomote, fara nopti nedormite...hm...that's a tricky one...oricum intr-o asemenea situatie nici ca se poate incepe mai bine viata asta sanatoasa. la 4 meditatii, o tema kilometrica, fara tigari, masa cu bunicamea. mi-as dori sa simt capul cum imi crapa (laitmotiv).
singurul lucru care ma mai consoleaza is gorillaz din boxe. mai am insa o singura speranta, sa nu fie numai asta lucrul cu care ma pot consola.
ieri a fost minunat. mi-am propus sa nu ma mai sui in masina cu cosmin pentru un drum mai lung de doi kilometri. am totusi mila de stomacul meu, sarmanul meu stomac...
capul...capul...ii inca dat disparut...si ca sa revin...trebuie sa ma apuc de lectii...za horrorrrrr!!!

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates