vineri, februarie 03, 2006

big city life

minunata zi cu soare in Bucuresti...primul examen scris din viata mea de la facultate...ce sa zic,mirobolant, minunat.stres de cateva zile pentru o ora (de la 10 la 11) marx, toqueville, tonnies si altii care mi-au facut ultimele zile fripte. macar am avut o idee si nu m-am dus plop la examen. bineinteles, nu am nici un sentiment. e ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. in fine
saptamana de cacat, zile la fel, cu nimic deosebite una de alta. am invatat si m-am uitat la Exorcismul lui Emily Rose si prin urmare n-am mai dormit calumea de cateva zile. si nici aseara n-am facut exceptie, probabil de la cola, asa ca pe la 3 jumate cautam in disperare o bricheta pe hol. multumesc cui si-a lasat bircheta pe hol.
sper sa nu ajung in starea de plangere de mila asidua, si fara scapere, sau sa nu cad in depresii si melancolisme pentru ca nu am nevoie...deloc, deloc
azi in metrou erau nu unu, nu doi ci trei cersetori intr-un vagon. m-am abtinut cu greu sa nu-i dau niste bani la unu dintre ei, vioara, fata trista and stuff. dar sunt total impotriva cersitului, nu sunt de acord cu nimic ce implica asta. in fine, sa las balta subiectu.
nu mai suport toate detaliile vietilor amoroase ale colegelor mele de camera. NU MA INTERESEAZA! nu vreau sa stiu, nu, nu-mi doresc! (sper ca au inteles)
vreau sa fac ceva frumos, sa ies undeva si sa fie frumos, sa ma simt bine, sa port o discutie normala...da, fiecare cu pizda masii, (cu dorintele lui respectiv)
vreau big city life, care urla acum la radio, vreau un cd cu muzica MEA de pe calculator si da...il vreau pe sorin, acum, neaparat!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Hello! I like your blog! :)

O sa te adaug 2morow dupa ce ma trezesc ca acum sunt prea adormit ca sa mai deschid si lumina in lista mea.

Succes si tine-o tot asha.

My blog: http://andreisava.lx.ro

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates