marți, februarie 07, 2006

bang, bang! u shot me down...

deci da...minunatul, fantasticul si mirobolantul examen, primul de altfel it's all over. am luat 7, o preafericita nota, asteptata insa, cu care ma mandresc (ha,ha!) important e ca n-am luat 5 sau altceva mai rusinos. in bucuresti life sucks si nu prea pot sa-mi revin din starea de 'mi se rupe' total si iremediabil de toata lumea.
am ajuns sa ma gandesc seara in pat la ce as putea scrie pe blog, asta inseamna ca sunt dependenta? sau ca imi lipseste prea mult?
discutiile din camera 404 continua, am ajuns la un alt nivel de genul intrebarilor "ce culoare are sperma?" (?!?!) cu mine privind stupefiata o individa care se pare ca nu are pic de creier, sau orice altceva ce l-ar putea inlocui. nu pot sa cred. am ajuns de la discutii cu tema "oh my god, ce mare e bucurestiu" la treburi din astea extracuriculare?! (chiar trebuie sa mentionez ca individa credea ca bucurestiu se termina la obor, crangasiu e numa piata si supermarketu si gara de nord nu e de fapt in 'incinta' bucurestiului). am ajuns la concluzia ca fetita nu le are pe toate si ca e un monument de prostie. nu ii mai pot acorda nici o circumstanta atenuanta. probabil ca a fost crescuta sub un clopot de cristal si nici un aspect al vietii, cu tot ce implica ea, nu i-a fost explicat pe indelete (ca, se pare, asa trebuie sa i se explica ca sa inteleaga)
in rest, nu mai exista locuri de pierzanie in regie, si lenea e mare, centrul e departe, fire-u la fel. bine macar ca 'gerul siberian' ne-a lasat balta si nu-mi mai ingheata nimic. (apropo de inghetat...duminica trecuta asteptam cuminte in statie 105-u. cuminte e putin spuc pentru ca nu aveam cum sa fiu altfel, frigu imi ajunsese pana la oase si scrasneam din dinti din cauza vantului. probabil aveam o fata foarte expresiva pentru ca un nene (nene, tanar, barbat, cum vreti sa ii ziceti) se uita atent, chiar foarte atent la mine si emite cea mai interesanta replica "cred ca ti-a inghetat si lindicu'...probabil ai facut turturi". ce treaba avea el cu partile corpului meu?! care era problema?! chiar daca imi inghetase, nu era treaba lui!)
in fine, peste maxim 4 zile am zbughit-o acasa, unde nu o sa mai cheltui nici un ban si unde o sa beau apa de la robinet (am nevoie de o dezintoxicare de cola, daca nu o sa devin mai dependenta decat sunt)
inca un examne vineri si am scapat, slava cerului. examenu e simplu, nu ma ingrijoreaza, profesorul e mai...as putea sa-i spun complex, dar sper sa ma descurc macar ca pana acum. si dupa aia gata prima sesiune. o sa zac timp de doua saptamani...haleluia!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Salut!

You've been tagged at http://andreisava.lx.ro

Good luck! :)

Anonim spunea...

spor la examene!

and vezi că mi s-a mutat blogul. please drop by a mail la kauggie@gmail.com :)

yohanna spunea...

multumesc, am terminat finally cu sesiunea. si am aflat despre blog, you're updated

Anonim spunea...

thanks m'am!

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates