sâmbătă, februarie 18, 2006

u try to run the universe...

totul e prea trist. adica da, afara e soare, soarele se filtreaza foarte jucaus printre jaluzele si se plimba de-a lungul covorului pana ce ajunge pe monitor si de acolo incearca sa ajunga in sufletul meu dar nu reuseste. razele nu sunt atat de puternice, ii inca iarna for heaven's sake, si primavara e departe, si iar o sa fie mocirla peste tot, si sufletul meu tot plin de noroi o sa ramana. trist...
ma gandeam azi noapte ca in toata viata mea (nu lunga ce-i drept) am reusit sa ma indragostesc de doua ori si jumatate. prima oara a fost jumatatea aia, aproape o indragosteala adevarata. ultimele si doua (si singurele de altfel) dureaza si acum si mi-e greu sa ma hotarasc care e mai semnificativa pentru mine si sufletul meu. it's not like sunt pusa sa aleg, insa ar trebui sa ma hotarasc, sa fiu constanta in vise si fantezii. parca nu ma mai odihnesc nici noaptea de cat visez. parca am doua vieti complet paralele si lipsite de legaturi. personajele sunt doar cele care se regasesc in ambele lumi. mi se pare foarte ciudat sa fiu pusa in situatia sa-mi dau seama daca ce imi amintesc sunt vise sau franturi de viata...foarte complicat.
gata...asta trebuie sa fie o insemnare cu attachements, trebuie sa-mi atasez starea de cacat de ea (de insemnare adica) si sa o las aici, doar sa o mai privesc din cand in cand. da! doar o sa o mai privesc...si atat.

5 comentarii:

boyarul spunea...

Mie imi place sa vad partea "productiva" a noroiului. Din el cresc mai apoi noi plantutze verzi, pline de viata.
va veni, pana la urma, si vara, nu?

yohanna spunea...

poate ca ti-as da dreptate daca as fi intr-o pasa mai optimista. acum sunt infipta intr-o interminabila si iremediabila tristete. nu mai am cuvinte.

Anonim spunea...

eu am avut acu cateva zile o zi d'aia super agitata cu multe chestii pe care nu am apucat sa le rumeg peste zi, si chestii pe care l-am auzit care m-au socat, si issue-uri ramase nerezolvate, si noaptea s-a facut un fusion complet, am avut cel mai shucar vis, scary cool, interesant, si in mijlocul visului m-am uitat la un film de 2 sau 3 ori la acelasi film, si stii cum e in vise, detaliu plot, tot ce trebuie, atmosfera, si in una din vizionari chiar jucam eu in film, si cineva a zis "da , ma asta e un film la care chiar m-as uita" si il intelegeam ca era al dracu de shucar filmu, si ma gandeam eu asa trist, ca ce tare e sa poti sa scrii scenarii asa, si eu ma chinui cu pidjin cate-odata mult si cu rezultate cam sub asteptari, dupa aia m-am trezit si mi-am dat seama c ascenariu era creat in visul meu deci DE MINE ! Bucurie mare, uns ego-ul, dar nu mi-l mai aduceam aminte, stau eu ma chinui sa imi aduc aminte si reusesc, asa un fragment destul cat sa pot s apovestesc, un sample cu atmosfera cine ce voia, era puternic era simplu da cu multe implicatii, si mustea de atmosfera, si soo cool, reusesc sa imi amintesc bucatica cu bucatica, si dupa aia adorm la loc ... Mi-am adus aminte la birou, ti dai seama ce senzatie de - trait a double life - they wont ever see how cool i am, THATS SUPER-HERO STUFF

oh well! i'm off. hi yoh

Anonim spunea...

...adica adorm la loc si uit tot ce ma fortzasem sa imi aduc aminte

yohanna spunea...

no, cam in modu in care povestesti tu visez eu. creca am visat in aceeasi noapte ca ma tineam de mana cu despot de la vita de vie, ceva cu metrou si inca ceva cu alergatu blalala. fara nici un fel de legatura una cu cealalta. it's kind of phunny when u think about it. daca ne gandim ca visele sunt refularile ideilor din timpul zilei singurul lucru pe care pot sa-l spun e ca subcontientul lucreaza tovarasi...
hi right back tudor :>

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates