sâmbătă, februarie 18, 2006

tagging

oh boy, i'm being tagged by andrei :)
so here goes...
4 joburi pe care le-am avut: am lucrat o luna pe o terasa autohtona, n-as mai face chestia asta inca o data
4 filme: the eternal sunshine of a spotless mind, vanilla sky, forrest gump, zbor deasupra unui cuib de cuci
4 locuri unde am locuit: tmp de 18 ani fagaras, acum, bucuresti
4 seriale tv: gillmore girls, six feet under, dawson's creek, that 70's show
4 carti: noaptea de sanziene - eliade, citadela - antoine de saint exupery, nana - emile zola, romanul adolescentului miop - tot eliade
4 locuri unde am fost in vacanta:polonia, costinesti, muntii piatra craiului, costinesti
4 mancaruri: salata de vinete cu rosii, ardei copti, cartofi prajiti(but of course), bezele
4 site-uri pe care le vizitez zilnic:my blog, yahoo, alternativ.ro, nenumarate bloguri(asta cand chiar am acces zilnic la internet)
4 locuri in care mi-as dori sa fiu: undeva unde sa nu trebuiasca sa ma dau cu capu de pereti de plictiseala (sange, creieri imprasitati peste tot, nu o imagine prea frumoasa)
4 bloggers i'm tagging: the tudor, patric,boo si nu in ultimul rand nihasa

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hello :)

dawson's creek - cat de mult imi placea serialul asta! :) fain!

yohanna spunea...

da, trebuie sa recunosc ca mi-a oferit o imagine usor utopica despre cum ar trebui sa fie viata de adolescent(elev, student and so on...). si cand dai nas in nas cu realitatea...ei bine nu-i chiar atat de roz...:)

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates