duminică, octombrie 09, 2005

these beautiful trees...

for starters trebuie sa mentionez faptul ca, chiar daca(atentie cacofonie) esti nerabdator si willing sa mergi la facultate si sa faci cursurile respcetive e imposibil...profesorii is niste lazybones.
descopar cu stupoare ca am nevoie de o tona de bani ca sa supravietuiesc aici, bani pentru mancare, bani pentru carti, bani pentru mijloacele de transport.de cateva zile mananc icre cu paine, paine care btw sucks! nu ma satur dintr-un cacatel de franzela, imi doresc painea mea feliata de acasa...e scandalos sa dau pe doua carti amarate pentru scoala 5 sute de mii. in fine, o sa incerc sa mananc pe cat posibil la cantina piureul ala din fulgi si sa-mi refulez toate gandurile cu referire la mancare...ce-am ajuns....
cat despre cursurile efectuate joi, n-am prea multe de zis. ziua a inceput cu un curs de....god dammit, am un lapsus ingrozitor, curs la care ni s-a prezentat personajul Durkheim in toata splendoarea, unde ni s-au mai recomandat alte 5 carti, unde din nou l-am amintit pe Marx(personaj omniprezent). toata splendoarea a fost continuata de un curs de sociologie generala, unde ni se vorbea groaznic de inceet, sala fiind imensa si neexistand amplificatoare sau microfoane. asa ca totul a devenit un circ adevarat, cu expresii de genul 'veniti va rog mai aproape sa va auda si cei din spate'. oricum toata experienta a fost interesanta, am rezolvat un chestionar cu intrebari de genul: 'care e diferenta dintre mos gerila si mos craciun?' sau 'credeti in Dumnezeu?' intrebari prea complexe pentru a le oferi raspunsuri in 5 randuri. parerea mea...
saptamana viitoare se preconizeaza un test la engleza, fara probleme, nice and easy. sper sa fie plina saptamana asta si sa invat lucrui noi si interesante:P yea, right. oricum o sa treaca repede dat fiind faptul ca joi plec acasa si nu ma mai intorc pana luni, lunea fiind libera din doua in doua saptamani si vinerea saptamanal:>

4 comentarii:

Anonim spunea...

Yohanna... asta e socul unui oras mare. :( Dar trece... Sfaturi utile:

1. Nu cumpara carti direct din librarii. Ia titlul si cauta niste anticariate. Mai exista solutia 'xerox', nu la fel de costisitoare. Asa am facut cdoar cu acele carti absolut utile la facultate dar mi-a trebuit un an sa invat asta :D
2. Fa-ti abonamente pe mai multe linii de transport (iesi mai ieftin pe undeva)
3. Cartofii prajiti facuti la resou is buni... pana la un moment dat ;)

boyarul spunea...

In afara de solutia xeroxului, mai exista si biblioteci & sali de lectura.

Pe de alta parte insa, acele carti [& cumpararea lor] iti vor asigura biletul de intrare la unele examene.

Cu mancarea: Incerca sa gasesti [provizoriu] o mama-soacra. In my case, it worked (5 feluri de mancare pe zi).
Dupa ce am terinat faculta, am renuntat si la ea si la fica-sa. Smart, isn't it?

yohanna spunea...

prefer sa sar peste etapa mama soacra. si oriucm, ce mama de mascul din bucuresti ar hrani o biata studenta din provincie, dezinteresat?
oricum, dupa incursiunea asta pe plaiurile natale o sa am o perioada buna firigderul plin:> multumesc pentru sfat totusi

zaraza spunea...

òh dear, si tu treci prin cosmarul Durkheim si gasca? Na lasa, ca trece. Zi merci ca nu e vorba de Gusti si gasca. Incearca numai sa iti imaginezi cum e ca 4 ani, indiferent de curs sa auzi aceeasi poveste, a mirabolantei, exceptionalei si nemaipomenitei ativitati a scolii de la bucale, cu domnul Gusti in frunte!

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates