joi, octombrie 27, 2005

post

ma simt implinita:) primul post de la un calculator al facultatii minunate de sociologie. ma si mir ca functioneaza. it'z a mirical!
in alta ordine de idei, totul merge ok. din nou simt sentimentul ala de multumire. nu stiu nici eu de ce. probabil pentru ca n-am ce simti altceva. zilelesunt din ce in ce mai libere si chestia asta ma uimeste la culme. nu ma asteptam ca asta sa insemne de fapt facultate. da, stiu, ce e mai greu abia acum incepe. asta e doar o mica parte, bla bla.
observ cu stupoare ca la fantasticul test de engleza de acum doua saptamani (rezultatele testului fiind afisate doar acum!!) am reusit sa ajung la nivelul intermediate II, din cele trei existente(pre-intermediate, intermediate I si respectiv intermediate II). culmea e ca nu vroiam. pur si simplu mi-am batut joc de testul ala, dat fiind faptul ca trebuia sa prind trenul spre casa. vroiam un curs lejer de limba engleza, fara exigente prea mari. sunt tare curioasa cum o sa decurga cursul in sine.
am terminat cursul de istoria sociologiei. oh, the pleasure. om foarte interesant Durkheim asta. ateu convins, laic chiar, sustine ca dumnezeu e societatea, dumnezeu e de fapt imaginea societatii. si culmea e ca, ateu fiind e de acord totusi cu faptul ca individul trebuie sa creada in ceva, (chit ca si el la randul lui e creat de societate) religia e de fapt cunoastere stiintifica, lumea e impartita intre sacru si profan, curs captivant si inaltator totodata. ca sa nu mai vorbim de faptul ca Durkheim, la fel ca si Compte, sustine ca societatea e credinta si ritual(ma rog, asta cu ritualu Compte o contesta). si lucrul cel mai frapant e ca Durkheim e ateu, for god's sake! de ce si-a mai batut el oare capul sa purice problema 'dumnezeu' daca tot nu crede in asa ceva.
lasand la o parte capitolul scoala, in camin e ok. totusi, obijnuita fiind cu netu la discretie ii simt acum lipsa. asta sa fie singura problema. descopar ca ma intalnesc cu ovidiu mai mult decat ne vedeam in fagaras:>
mi-e dor sa scriu un post din asta mai abstract, like i used to. viata mea devine extrem de rationala. se imparte intre niste lucruri 'cu picioarele pe pamant' i might say. eu, care am fost vesnic cu capul in nori, se pare ca imi pierd atributul asta(aparent). n-am mai visat ceva frumo de nu stiu cand, n-am mai citit ceva frumos tot de atata timp. and it suckz!
(cred ca ma gandesc de 10 minute ce nume sa-i pun la postu asta)

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates