vineri, iulie 24, 2009

toy like people make me boy like...

as vrea uneori sa fiu mica, mica, mica sa intru in gandurile tale si sa-mi dau seama. as vrea ca telepatia sa mearga atat de bine incat sa nu-ti zic de scriiturile mele de aici dar tu sa le gasesti si sa-ti dai seama. sa-ti dai seama cam cum a fost viata mea de pana acum si cum e acum cand suntem impreuna. cat imi e de greu sa nu mai fiu crispata, cat imi e de greu sa ma relaxez si sa iti povestesc toate porcarioarele. stiu ca tie ti-ar placea sa le auzi dar mie mi-e asa de frica sa nu te plictisesc.
asa de rau imi pare ca timpul tau e asa de scurt. ca esti asa de obosit fizic. ca muschii se resimt, ca gandurile nu mai sunt aceleasi.
vreau sa stii ca uneori ma gandesc ca nu merit toata fericirea asta. uneori ma intreb ce iti place la mine. uneori imi doresc atat de tare sa nu te plictisesc ca incremenesc cu totul si nu mai sunt in stare de nimic.
stiu ca daca ti-as spune despre toate temerile pe care le am probabil te-ai speria, poate mai tare decat m-am speriat eu cand m-ai inclus in toate planurile tale de viitor, mai tare decat atunci cand Claudiu mi-a urat "bine ai venit in familie". asa ca sa nu te sperii, bine? sa nu pleci, sa nu te plictisesti. sa ma tii de mana ca si pana acum (stiu ca o sa faci asta no matter what), sa ma faci sa ma simt la fel de in siguranta ca pana acum.

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates