miercuri, iulie 15, 2009

but what is love without lust....

mi-e frica rau, frica, frica, frica. cum sa supravietuiesc in timpul saptamanii? cum sa fac sa treaca mai repede cele 5 zile pana la weekend? nu un weekend anume, ci orice weekend.
cum faci lucrurile sa mearga? cum faci sa fi tu cu cine vrei? cum sa te convingi ca ce faci e bine? cum faci sa fii la fel cum esti cu un om pe care il iubesti din tot sufletul, cu alt om, nou, de care ti-e drag de mori? cum sa-l faci pe omul de care ti-e drag de mori, si care e obosit mort, sa fie entuziasmat tot timpul, asa cum era cand l-ai cunoscut? cum faci sa dureze?
cum sa traiesti doar in si pentru weekend? cum sa te integrezi in viata altcuiva? cum sa faci sa ai amintiri comune cu un om de care ti-e drag de mori? cum sa fac?
de 3 saptamani nu mai respir, nu mai mananc, nu mai beau, nu mai zambesc, nu mai dorm decat cu aceleasi ganduri. de 3 saptamani traiesc viata altcuiva, alta viata, respir alt aer, ma trezesc in fiecare dimineata alta. si 3 saptamani e asa de putin, si eu simt asa de mult. si vreau sa simt mult, totul daca se poate.
mi-e frica tare. mi-e frica de toate substantele care ma fac mai fermecatoare, mai volubila, mai prietenoasa, mai draguta. mi-e frica de tacerea mea de care nu pot sa scap. mi-e frica de taceri in general. mi-e frica si de cuvinte uneori. pe care le spun repede ca sa scap o data. mi-e frica de intrebari, mi-e frica de planuri de viitor.
niciodata in viata mea insa, n-am fost mai fericita. niciodata in viata mea nu m-am simtit asa. nu m-am trezit dimineata devreme (la 7 jumate dimineata, adica nu oricum) si sa zambesc. intr-una.
in acelasi timp imi dau seama ca prietenii mei nici nu stiu cum suntem noi de fapt. ca n-am fost asa fericita ca acum niciodata in viata mea si din cauza lor. nu a tuturor dar oricum...
cum faci sa dureze?

1 comentarii:

andre spunea...

stop thinking..keep smiling and shining..just stop thinking..cause thoughts cannot help you my dear!just be u as i know u and it will be luuccss..and if it doesn't works like this imagine a focking beautiful cowboy hat!

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates