miercuri, iulie 22, 2009

baby, baby, baby light my way...

niciodata n-am fost mai fericita decat acum, niciodata. totul se leaga, totul se potriveste. nici caldura nu ma mai deranjeaza asa.
niciodata n-am simtit ca traiesc mai mult decat acum. niciodata n-am fost atat de implinita. intotdeauna a existat un "dar", acum nu.
niciodata n-am visat mai mult decat acum si visele sa se transforme in realitate.
totul se intampla acum, in momentul asta.
fiecare zi trece si nu e asemanatoare cu ieri. in fiecare zi ma trezesc si mi se pare ca nu m-am trezit inca, mi se pare ca inca visez.
ma intrebam acum cateva zile daca toata lumea simte asa intr-un punct sau altul al vietii. daca fiecare se mira de niste lucruri marunte. daca fiecare se trezeste dimineata si ii vine sa rada cu tot sufletul.
mi-e drag, mi-e tare drag. mi-e drag si nu mai am nevoie de altceva. nu mai pot sa ma gandesc la altceva.
nu ma asteptam ca prima vara petrecuta departe de casa sa fie asa ca o poveste. nu ma asteptam ca la 23 de ani sa sar in balti intr-o duminica dimineata cu nori si ploaie. nu ma asteptam sa ma ude ploaia pana la piele si sa-mi pese atat de putin. nu ma asteptam sa ma pierd in priviri si zambete asa cum o fac acum. sa plutesc intre minute. sa nu mai astept lucrurile bune sa mi se intample pentru ca ele chiar se intampla.
sincera sa fiu...nu ma asteptam sa fiu fericita.
nu ma asteptam ca vreodata sa visez impreuna cu andre in fiecare dimineata cu aroma de cafea. sa visam la mare si la nisip si la vacanta.
nu ma asteptam sa adorm seara cu un "noapte buna frumosule" soptit in urechea dreapta si sa sarut niste buze somnoroase dimineata inainte sa plec la birou. sa rad de umbre pe pereti si sa ma dau in balansoare pana rasare soarele.
nu ma asteptam la nimic din ce mi se intampla acum. viata m-a luat cu totul prin surprindere...

1 comentarii:

Roxa spunea...

23 ? There is hope. :) Ma bucur pentru tine. Macar unii daca altii nu. Hug >:D<

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates