vineri, decembrie 02, 2005

poate gresesc, poate nu esti tu...

si daca as trage linie si as spune 'pana aici!'? daca as reusi sa-mi iau inima in dinti si as spune 'merit mai mult!'? daca as fi constienta de ceea ce pot, de ceea ce vreau?
m-am gandit ca ar trebui sa astept, poate fluturasii din stomac s-au speriat doar si o sa apara ei, poate la un moment dat o sa mi se inmoaie genunchii atunci cand o sa te vad...poate povestea noastra obijnuita o sa se transforme intr-o poveste frumoasa, poate o sa fie si ceva special pana la urma. de ce ma complac?! de ce nu-mi revin?!
e trist ca mie nu imi pasa, ma transform in nu stiu ce....as vrea sa stiu...
in alta ordine de idei, visez din ce in ce mai ciudat, visez ca sunt la mare, ca vantul imi suiera in urechi si amanuntele sunt esentiale. orice scoica, orice fir de nisip, culoarea verzuie a marii, senzatia de apa inghetata pe picioarele obosite de atatea drumuri citadine, atatea trepte urcate de la metrou, pofte nebune, zambete intinse pe toata fata, nisip sub unghii, o tigara fumata de vant, pescarusi care plang, siguranta ca prietenii chiar exista si (incredibil) sunt palpabili, nostalgie, amintiri, fericire...multumesc :>
poimaine ma intorc in bucuresti, poimaine o sa imi plang din nou amarul intr-un tren prea plin, poimaine o sa adorm iar la o ora neomeneasca in patul meu din camin, poimaine o sa ma transform din nou, in altceva...

4 comentarii:

boyarul spunea...

oare de ce ne transformam mereu?
Si pana cand va dura asta?

Anonim spunea...

Oh, yohanna! Pasiunea mea este limba românã si - citind blogul tãu - am dat peste un cuvânt pe care nu l-am întâlnit mai înainte. Nici nu stiu ce sã cred : dacã ar fi un cuvânt în limba românã...cred cã as fi auzit de el ; deci nu poate fi decât un cuvât din limba Englezã care, vãd bine, îti place mult si o stii bine. Zi-mi tu, "pã bune" care e treaba, cã mie-mi place cuvântu ãsta!... Gãsesc cã este foarte cul si sexos! Mã refer la cuvântul OBIJNUIT. Asadar, drãguto... esti amabilã sã-mi dai o explicatie, te rog : ce semnificatie are acest cuvânt si din ce limbã provine?

Anonim spunea...

esti patetica rau si taaare afectata

theTudor spunea...

cand lumea se ia de mine pe blog eu ma atac, desi eu cred ca nu ma atac asa de usor.

uite unii oameni sunt pretentiosi cand te musca de cur; unii oameni ma intreaba si pe mine de ce nu folosesc semne de punctuaite - majuscule si alte trebi ~ fuck it ~ if they were on my blog i'd stab 'n bite back

reel~ it's ok to do as you feel on yer blog (after all they just wankers 'n fags like me and you - live it up! byezers)

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates