miercuri, decembrie 14, 2005

coerenta

sa revenim din nou la posturi pamantesti si cu picioarele pe pamant.
in camera ii din ce in ce mai simpatic. fetele au din ce in ce mai multe probleme pe care prefera sa si le afiseze cu o non salanta de invidiat. cu ocazia asta aflam despre Radu care si-o pune cu toate, despre Mitzu care ii un hard working man si care 's-a lecuit de dragoste', despre toate femeile prietenilor lor si alte chestii deosebite. aflam cum e sa-ti vopsesti parul cu trei tuburi de vopsea, care e treaba cu henna, ce nuante merg la ochii caprui, cum se face o recenzie intr-o noapte si prefer sa nu le mai enumar.
trebuie sa mentionez ca mancare ca mama nu face nimeni. am zis am spus. mi-e imposibil sa mananc snitele cu diametrul de un centimetru sau rosii gata storcite sub forma de bilute. poate ca sunt eu ciudata, and again...poate nu.
la faculate e din ce in ce mai captivant, invatam chestii noi si folositoare...right! ni se umple capul cu istoria sociologiei, o chestie foarte plictisitoare si somnolenta. in rest citesc depre agresivitatea la pestii din recifele de corali care, cu cat sunt mai colorati cu atat sunt mai cretini...
ma enerveaza ca nu se mai intampla nimic. astept cu nerabdare sa plec acasa, sa numai mai intereseze cat dau pe mancare. promit ca nu o sa mai mananc salata de boeuf in viata mea...

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates