miercuri, septembrie 28, 2005

Tomorow comes today

o insemnare 'pamanteasca' o sa fie asta...n-am mai postat ceva la obiect for a while...
1. n-am intrat la comunicare, am ramas la sociologie si de atunci incerc sa ma conving ca tot raul spre bine. nu-mi prea iese insa, moralul meu e undeva foarte aproape de pamant. sper sa treaca o data si o data...
2. poimaine ma mut la bucuresti, in minunata mea camera de camin cu minunatele mele colege(pe care nu le cunosc, dar am o sumbra presimtire ca o sa ne paruim sometime)
3. se pare ca imi neglijez familia si nu fac mai nimic in casa...wtf?! daca nu-mi zice nimeni sa fac nimic, si eu vad ca totul e in regula...poate sunt eu defecta
4. cu legatura la punctul 2, nu vreau sa plec! urasc pana si ideea de a merge cu masina plina de sarsanale pana la bucuresti. urasc oamenii, sunt cei mai ingrati oameni din cati am cunoscut, cu unele mici exceptii (sper) care sa intareasca regula
5. o sa o duc intr-o foame continua, dat fiind faptul ca nu prea o sa am bani, si o sa si am nevoie de diverse gadgets si haine
6. singurul lucru bun e ca am scapat de matematica, lucru pentru care ma felicit si in ziua de azi
7. am intrat in criza de timp cu bagaju and all that shit, nu am nimic strans/aranjat/impachetat. toate hainele stau bine mersi curate, in dulap. nu mi-am facut inca curaj sa vad ce iau si ce nu, ce e vital si ce nu, ce o sa-mi trebuiasca and so on
8. sufletu e varza, prefer sa nu relatez nimic despre asta. inceputurile sunt intotdeauna frumoase numai ca asta o sa fie ceva de genul 2 in 1, inceput si sfarsit in acelasi pachet. sincronizarea nu ma ajuta deloc
9. ma tot intreb cu ce o sa imi ocup timpul dar apoi ma plezneste din plin ideea ca, hell, is in bucuresti, n-am cum ma plictisi, imi ia o jumatate de ora si ca sa ajung la andre...
10. is perfect recunoscatoare pentru faptul ca andre e cu mine in bucuresti. multumesc oricui ma aude...
11. tinand cont de faptul ca e unul din putinele camine care nu au net, o sa inebunesc, viata mea sociala o sa fie praf...whatever
12. si ca duzina sa fie completa, mi-e groaza de schimbari. intotdeauna mi-a fost. mi-e o frica de ma cac pe mine. daca o sa cad intr-o inimaginabila depresie si nu o sa am pe nimeni alaturi? si ca spaima sa fie si mai si, mi se tot repeta zilnic in urechi sa nu ies noaptea, ca ii periculos, ca cine stie ce mi se poate intampla, etc etc. cum sa nu ies noaptea?noaptea rulz...dar sa nu exageram

...the sun...the light...and the trees...these beautiful trees...it's a strange day, no colours or shapes, no sound in my head, I forget who I am...

9 comentarii:

alxunder spunea...

hey...bucuresti sux din foarte multe puncte de vedere...da' aici chiar nu prea ai cum sa te plictisesti, asta daca-ti place sa colinzi baruri, terase etc
oricum, bafta la facultate!

yohanna spunea...

thanx...cred
si nu prea cred ca is genu care sa colinde baruri, terase, etc...oricum in fagaras oferta n-a fost prea extinsa:>

Anonim spunea...

Bai... ce nu m-as fi desprins io de casa in ziua in care 'm-am condus' intr-o masina plina cu sarsanale, spre orasul universitatii mele.

In ziua aia era si cazarea... 29 septembrie. Si mi-era asa o greata de ce va fi si cum va fi... incat nu mi-a pasat deloc atunci cand am fost 'culeasa' ca boboc si indemnata sa cer 68 de la et.2, de niste tipe din ultimul an, pe care urma sa le am colege de camera. Am fost de acord dupa ce 'le-am masurat' si mi-am spus: 'Daca fug de dracu', dau de tat'su...'

Eheeei! Si a fost un an! Cel mai frumos an al studentiei mele, in care am cunoscut OAMENI MARI si cu care pastrez si acum legatura.

Mi s-a facut dor... Gata!

Tie, Yohanna, multa bafta si vei vedea ca o sa te surprinda in mod placut viata asta noua... N-o sa te mai saturi de studentie! ;)

alxunder spunea...

ok, terase, baruri, nu...am inteles. da" teatre, cinematografe?

yohanna spunea...

scouty_tam: observ...in afara de anumite persoane, care sunt cat se poate de scarboase(gen secretare care iti inchid ghiseu in nas, si pana la ultimu functionar public)totul e ok, in afara faptului ca ma scurg de dor...
alx: totul e binevenit, teatre, cinematografe included. in fagaras nici macar de un film la cinematograf n-am avut parte, here it's heaven in privinta asta:P

alxunder spunea...

asta asa e...in afara de teatrele traditionale, iti recomand si teatrul luni de la green hours...foarte misto

Anonim spunea...

Aaaa! Secretare... Intr-o zi ne-am obisnuit cu stilul si s-au rezolvat si 'conflictele' (daca erau) de la sine...

Fiecare inceput e greu dar te obisnuiesti. ;)

BAFTA!

yohanna spunea...

multumesc, multumesc:>

XxXPsycho_KidXxX spunea...

*nu are cum sa ti fie groaza de schimbari...eu cred ca pentru un om schimbarile sunt necesare..
*oricum eu cred ca viatza de camin e super tare(debea astept sa trec si eu prin ea:D)..dar nu si partea cu Bucurestiul:))eu una nu l sufar:)
*oricum nu mi a venit sa cred..dar ti am citit toate posturile:))ma rog din 2006-2007...:)imi place cum gandesti:D

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates