marți, septembrie 06, 2005

de ce pe jos nu poa' sa fie scrum?

de ce te uiti la mine cu ochii astia goi? de ce ai aparut ca intr-o poveste si apoi ai disparut fara nici un cuvant? de ce ne-am intalnit azi? de ce iti place sa te joci cu mine? ti se pare ca n-am suflet? ti se pare ca nu ma consum singura asteptand un semn de la tine? ti se pare ca atunci cand te gandesti sa ma anunti ca vrei sa ma vezi eu nu jubilez? nu ma bucur? nu sunt macar multumita?
de ce am ajuns aici? stiu ca un sfarsit nu poate fi niciodata fericit si lipsit de resentimente dar daca eu nu vreau sa se sfarseasca? daca tu nu va trebui sa ma mai minti niciodata de teama ca eu n-as intelege? eu inteleg totul, pot sa te ajut, sa-ti spun ca totul o sa fie bine, sa fac tot posibilul sa fie bine. pot sa ma daruiesc tie ca se te scot din gandurile tale singuratice, sa te fac sa ma vezi, sa pot sa fiu eu intreaga, asa cum vreau, asa cum as vrea...
daca as sti sigur ca tu n-o sa ma minti m-as arunca cu capul inainte si nu m-as gandi la nimic. mi-e atat de frica sa nu mai sufar...mi-e atat de frica de durerile ravasitoare de suflet care fac din mine un neom.
de ce te uiti la mine cu ochii astia goi?de ce ma vrei cand nu mai poti avea?

2 comentarii:

Anonim spunea...

helloooo spam! :)

Anonim spunea...

trece... o sa existe si altul.

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates