sâmbătă, septembrie 10, 2005

so, is it goodbye?

as vrea sa fug departe, departe, sa nu trebuiasca sa mai dau nici o explicatie...as vrea sa fugi cu mine, oriunde as vrea eu. pentru prima data in viata mea, vreau sa fiu libera de orice constrangeri, de orice prejudecati, de orice complexe. vreau sa se termine tot cosmarul asta (da, stiu, s-a terminat, numai ca i don't feel like it).
nu vreau insa sa ma mai raportez la tine, in orice fac. as vrea sa stiu ca o sa fi acolo, intotdeauna. (chiar daca intotdeauna inseamna si numai doua saptamani, cat ne-a mai ramas)
de maine incepand o sa incerc sa incalc orice regula numai pentru simplul motiv ca regulile trebuie incalcate. am atata furie adunata in suflet si nu stiu ce sa fac cu ea...din momentul in care am inceput sa ma indragostesc de tine (si da, nici macar acum procesul nu e incheiat) in sufletul meu s-au intamplat multe. lucruri contradictorii, antitetice chiar. s-a ajuns de la lacrimi de durere pana la zambete intinse pe toata fata. de la dureri mistuitoare de suflet la stari de neimaginata fericire...si tu singur ai reusit sa faci toate astea. uneori ma gandesc daca sa mai contiuni sau nu, daca e bine pentru mine sau nu, si nu cred ca m-as mai putea lipsi acum de toate starile pe care mi le oferi...fiind tu insuti...

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates