sâmbătă, iunie 25, 2005

no distance left to run

vreau sa fie ieri...vreau sa fie vesnic ieri, sa nu se mai termine niciodata and we could kiss over and over again. nu stiu ce e cu mine si cu kisses astea, imi dau o oarecare dependenta, and now i want more, lots more.
cand ma gandesc ca raspoimaine ii bacu, si mie nu-mi sta minte decat la...well, hai sa nu zic prostii, dar tot pe acolo se incadreaza si lucrurile la care imi sta mie mintea. god dammit, trebe sa termin odata cu proza asta care ma omoara cu zile. sper numai sa nu intru in panica si sa nu ma apuc sa invat pe de rost cand mai sunt numa doua zile pana la bac. oricum n-as reusi si m-as distruge si mai tare...daca se poate distruge mai tare ceva la mine, that is.
parca as avea un buton de rewind in cap...pana acum a devenit un laitmotiv last night...lucruri neasteptate, nevisate...adica ma rog...visate, dorite dar neasteptate though.
just remembered...pe langa minunata proza, mai am si ion barbu de invatat(pe care noi toti il iubim right?) si stilurile functionale si caracteristicile stilului...briliant...
se pare ca nu ma mai pasineaza chiar atat de tare, is curioasa cum o sa reactionez dupa bac, cand o sa-mi dau seama ca am luat o nota de cacat...

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates