sâmbătă, iunie 11, 2005

green world

aproape ultima saptamana de scoala. touchy, fealy, sentimental mood. maybe too sentimental. ma plictisesc totusi reuniunile de colegi imbracati la 4 ace cantand omniprezentul, de acum, gaudeamus. daca nu am nici un sentiment fata de cel de la catedra, atunci chiar ca sunt groaznic de plictisita...bineinteles, nu preconizez ca o sa se intample la fel si in ultima ora de dirigentie. o sa-mi pise ochii for a while...ma rog, ar fi chiar culmea sa nu...eu care plang pana si la carti foar god's sake!
urmeaza o saptamana si mai si insa...banchetu de joi cred ca o sa imi lase un gust bitter-sweet. oricum daca vremea o sa se mentina in halul asta nu mai vreau sa aud de banchete, excursii la munte or other stuff...prefer sa stau sub plapuma in patucu meu...
ciorba de varza simt cum imi ajunge pana la urechi deja...de luni o sa o iau de la capat cu ea...sper numa sa nu borasc or smth...
sper, sper din tot sufletul sa termin pana luni cu psihologia...si ce mai ramane din saptamana viitoare sa fac electricitate...(capitol de care nu m-am apropiat deloc, deloc, spre rusinea mea)
apropierea bacalaureatului ma streseaza groaznic. vreau sa vina si sa treaca. repede! imi promit ca luna iulie nu o sa fac nimic! nimic!

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates