luni, iunie 20, 2005

midnight

m-am saturat! m-am saturat! m-am saturat!
simt cum creierii mi-o iau la sanatoasa. de ce naiba n-am eu mai multa vointa? adica...de ce exista persoane atat de nedoritoare de nimic asemeni mie...adica nu nedoritoare...de fapt eu imi doresc multe lucruri...as vrea sa iau bacu cu o nota intre opt si noua...(haleluia to that) as vrea sa plec la mare, sa intru la facultatea aia nenorocita, sa ma doare in pix de tot ce se va intampla in imediata mea apropiere. mi-as fi dorit sa nu se mai termine niciodata liceu, sa nu trebuiasca sa imi fie dor de vlad, sa fiu vesnic asa cum am fost acum cateva zile...ma rog...imposibil.
vreau sa fie vara odata, sa nu mai ploua...duamne cat urasc ploaia. vreau ca grijile astea sa ma ocoleasca din cand in cand, vreau sa nu mai existe materialism, vreau sa gasesc o melodie frumoasa, frumoasa de tot, sa am mai mult spor la invatat, (cu riscu sa ma repet) sa iau bacu ala odata, sa vina luna septembire, sa sar peste iulie si august...

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates