miercuri, iunie 29, 2005

mi-e dor...

perfect chill mood...radio guerilla, furou roz, micul print, i wanna kiss...
maine urmeaza minunata proba la engleza oral. nu ridica probleme numai ca ma cam streseaza faptu ca nustiu la cat sa apar la scoala...damn dezorganizare!
fluturasii din stomac continua sa apara si sa dispara(cu toate ca eu stiu ca ei sunt tot timpul acolo ascunsi, si reapar la orice flashback) apropo de flashbackuri, incep sa le am din ce in ce mai des, retraiesc acelasi moment de mii si mii de ori si de fiecare data am aceleasi snezatii, amplificate parca
de fiecare data cand ceva merge bine, parca incep si celelalte(lucruri) sa mearga mai ok...azi m-a sunat sorin, big suprise...cum am facut la bac, felicitari pentru 10, e convins ca drumul spre marea afirmare imi e deschis si totodata si ala spre nopti lungi nedormite la birou...awww...isn't that cute...
mi-e dor...mi-e dor...mi-e dor...

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates