miercuri, ianuarie 04, 2006

fix you

si eu acum ce o sa fac? am vazut ce bine e 'cu' si acum, culmea ironiei, trebuie sa traiesc 'fara'. a venit bia, a plecat bia...acum 2 ore si 40 de miunute ca sa fiu mai exacta. oricat de gay ar suna, o iubesc. se mai intampla pe parcursul anului sa traim impreuna cateva zile la turatie maxima, cum a fost acum, de revelion, sau asta vara la mare si sa ma obijnuiesc cu ea, sa fie all around me, si sa plece ca si cand n-ar fi fost, sa revenim iar la discutiile interminabile pe mess si la telefon, sa plangem una de dorul celeilalte...
e ceva uimitor sa ai prieteni adevarati in jurul tau, sa ii simti aproape de tine, sa stii ca ei sunt acolo no matter what. lame, patetic side of me...
cand am inceput sa scriu insemnarea aveam niste idei inaltatoare care m-au cam parasit. stiu numai ca zac aici, in camera ma, cu o tona de servetele si batiste in jurul meu, cu un ceai cu lamaie pe jumatete sorbit, o tipla de paracetamol si un ambalaj de heidi...atat. cu raceala in oase, durerea in suflet si confuzia in creier. (ma doare nasu si gatu...rau)
nu vreau sa ma intorc la bucuresti. chiar nu vreau. dupa doua saptamani de stat acasa, doua saptamani in care n-am avut absolut nici o problema de nici o natura, dupa doua saptamani trebuie sa ma intorc la bucuresti. si sa stau acolo cel putin o luna...mai am 5 zile...
sunt o plangacioasa...
coldplay - fix you, ambalaje de praline, lacrimi, batiste ude, dorinte ascunse, frustrari ascunse, sentimente ascunse, nu ma mai pot abtine, i will try to fix you, miros de somn, o vreau inapoi, prieteni ascunsi...nu mai pot.

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates