joi, august 13, 2009

piece by piece, it's how i let go of you...

traim in epoca vitezei, in secolul tehnologiei. ne dezumanizam, ne transformam, ne maturizam (oare?). totul trebuie sa fie pragmatic, ori alb ori negru, ori bun ori rau. nu pierdem timp, ori imi place de tine, ori la revedere.
"nici nu stiu cum sa-ti explic, numai ca eu numai pot continua aceasta relatie. imi cer scuze ca iti comunic in acest fel" adica hai pa, mi-a ajuns. m-am gandit sa-ti trimit un sms pentru ca sunt grabit/ocupat, de ce sa o mai lungim?
pentru ca eu vreau sa o lungim! de aia! pentru ca as fi vrut niste explicatii pentru povesti si nu un baros in moalele capului. daca vroiam un soc ma uitam la un film de groaza, multumesc foarte mult.
asa ca here we go again. (here i go again de fapt) am ajuns la concluzia ca maica-mea e de vina, doar ea m-a crescut asa. si ea a ajuns la aceeasi concluzie.
si totusi, de ce "nu" daca a fost asa de mult "da" intre timp? de ce sa ne amagim la inceput pentru ca apoi sa incheiem exact atunci cand nu trebuie? de ce sa spunem vorbe in vant daca nu credem in ele? de ce sa aducem macar vorba despre indragosteli, sentimentalisme, vacante impreuna si alte lucruri de gen daca tot habar n-avem ce e in capul nostru? de ce sa ne ascundem apoi ca niste hoti? de frica? de rusine? de ce?
mi-e cam ciuda ca n-am scris postul asta alaltaieri, ar fi iesit ceva spumos si furios. e bine totusi ca nu l-am scris duminica, ar fi sunat ca un bilet de adio al unei femei cu sufletul varza, scris pe pervazul geamului de la etajul 20 al blocului de unde urma sa se arunce.
am citit insemnarile dinaintea acesteia. am zambit amar cu un colt de buza. mi-a spus sufletul meu indragostit de mare ca astia sunt pasii necesari spre fericirea durabila, ca asa trebuie sa fie chiar daca doare. si doare...rau de tot. sufletul doare cel mai tare. al meu stie, a stiut si ieri, a stiut si acum 4 luni, a stiut si anul trecut si cred ca o sa stie si maine.
in alta ordine de idei maine voi zbura (vorba vine, ma voi tara pe sine de fapt) catre tinuturi insorite si nisipoase, unde voi petrece cateva zile infipta in nisip, cu un usor iz de votca cu suc de portocale, eventual si o umbreluta deasupra capului, si muzica frumoasa.

P.S. m-ai ranit si m-ai dezamagit, degeaba speri contrariul. imi pare rau ca am fost persoana nepotrivita la locul nepotrivit dar pentru mine a fost exact locul si exact persoana. si ai stricat toata povestea cu sfarsitul asta sec. nu-mi mai place de tine. la revedere.

3 comentarii:

Roxa spunea...

Nu pot sa cred. Si cand ti-am zis ca mi se pare ireal de misto ce ti se-ntampla... Cand am inceput sa citesc am zis ei, probleme in paradis, dar... I`m sorry, I`m really sorry. Hug !

Delice spunea...

oh god...imi pare rau...sincer....mi-e groaza de momentul asta...

yohanna spunea...

multumesc mult, nu ma asteptam sa fie lumea asa...interesata :) asa ca va multumesc, mi-a trecut, urmeaza posturi cu vama, mare, nisip si scoici...si povesti...din pacate nu asa frumoase dar oricum...

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates