miercuri, noiembrie 14, 2007

azi am spalat nite farfurii verzi cu mainile mele cu unghii albastru electric. apoi mi-am permis sa fumez tigarile mele portocalii si sa beau o licoare de culoarea chihlimbarului (ca doar de, facusem o graza de treaba). am lipit niste postere galbene si albastre pe peretele nostru alb, poate, poate s-or acoperi petele negre. (si chiar s-au acoperit) si apoi mi-am vopit parul rosu rubiniu ca sa fie meniul complet...
a...si acum, in timp ce-mi beam licoarea din cana mea cu elefanti violet (si fumam din nou tigari portocalii) m-am grabit sa-mi scriu idelile astea minunate...in apropierea unui desktop azuriu :D

5 comentarii:

Anonim spunea...

ce de culori! la mine singura acum este maroniul cald al cafelei de langa mine. dar ziua abia incepe ce-i drept

Anonim spunea...

De cand nu te-am mai vazut ai devenit un mic curcubeu ambulat ....
De cand ai tu viatza atat de plina de culori?

UnCopilutz spunea...

Viaţa ta-i roz, ce mai!

Anonim spunea...

Aveai unghile proaspat vopsite si apoi ai spalat?

yohanna spunea...

details, details :D

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates