luni, iunie 04, 2007

m-am indragostit de tricoul asta ...tocmai azi cand se termina the sales la threadless. but then again, asta e viata.
mai am 2 examene, as putea sa spun teribile dar as fi un pic departe de adevar. in comparatie cu alte facultati nimic de la noi nu e teribil. ma simt mai relaxata cu cererea de licenta semnata, si tema in curs de stabilire. cand o sa fie titlul in forma finala o sa-l comunic si lumii. o sa fie o surpriza :P
vreau acasa badly. n-am mai fost de o luna jumate, tocmai mi-am batut recordul personal. joi era sa mor de depresie si de dor de acasa dar azi e totul bine...

3 comentarii:

nihasa spunea...

daca nu ma insel .. l`am comandat eu :)))

yohanna spunea...

aw ce dragut. o sa fii fericitul posesor al the-dog-who-ate-my-homework t-shirt...a dream come true :P

Mihai00 spunea...

Hmm .. mda lovely .. No comment

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates