sâmbătă, octombrie 21, 2006

tagged

tot andrei vrea sa stie despre fagaras. so here goes again:
3 locuri care imi plac: pe scari in fata blocului, cartierul florilor, la mine in balcon
3 locuri care nu-mi plac: tigania din cartierul combinat, cartierul de la gara (habar n-am cum ii zice, probabil ca garii) si tot ce imi aduce aminte ca e un loc uitat de lume, unde niciodata nu se intampla nimic
3 locuri unde ies cu prietenii: 5th avenue, d&c...si atat. doamne ce oras mic avem!
3 chestii pe care un strain nu le-ar intelege la fagaras: faptul ca cetatea din centru e intr-o stare deplorabila si deloc exploatata, cersetorii din centru, domo langa flanco, vizavi de rombiz (sau tocmai chestia asta ar intrlege-o?)
cel mai de fite cartier: sa fim seriosi...centru 1?
cel mai urat cartier: combinat...cred
n-am prea inteles eu de ce cineva ar vrea sa stie lucrurile astea despre fagaras. ii minuscul. practic nici nu conteaza.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Haappy Birthday to youu \:D/. Sa fii fericita si sa fii fericita si...
si ce mai doreste sufletul tau (i suck la making urari), dar anyway, La multi ani si make sure you live your 20s well :)

Lae spunea...

Hi there! Great blog! Welcome to my blogs, and what about link exchange? let me know, if u agree, thanks :)

Anonim spunea...

LMA si sa te mai vada omu' si pe blog :)

Anonim spunea...

sa inteleg ca ai avea ceva cu combinatul ?? ai prefera sa stai 4 persoane la garsoniera in centru decat in apartament cu 3 camere in combinat ?? fitze frate...nu toti s-au nascut cu banii in buzunare...judeci lucrurile dar as fii tare curios sa stiu ce zice lumea despre tine...sa vdm daca tu esti asa mare valoare de iti permiti sa critici lumea.

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates