joi, aprilie 08, 2010

dance mr Bojangles

m-am hotarat sa nu-mi mai fie frica de trecut. m-am hotarat sa nu ma mai sperie schimbarile. m-am hotarat sa ma las purtata. nu in general. acum. m-am hotarat sa-ti scriu o scrisoare dar poate n-o sa o poti citi. ma hotarasem sa folosesc cuvinte mari. cuvinte mari ca spera, te iubesc, dor, niciodata, fa ceva!. ma hotarasem ca o sa te las sa mi te insinuezi in suflet chiar daca nu o sa te mai vad nicidata poate. stiu ca asa ti-am zis, asa mi-ai zis dar undeva in toate tenebrele din mine, acolo,

sper sa nu fie adevarat. sper sa traim exact asa cum visam. sper sa nu uiti. sper sa nu uit nici eu. sper sa intelegi o data in viata asta ce vreau eu sa spun de fapt si sa-ti iei o data in viata asta inima in dinti. sa risti un pic, sa nu mai lasi schimbarile sa te sperie. sper sa ma pot gandi si la altceva.

si ti-as povesti atatea lucruri....vai cate ti-as povesti, si cate am face si cum ar fi. dar e ok daca nu o sa le facem impreuna. dar as vrea totusi sa le faci cu cineva. nu cu ea daca nu vrei. cu mine, cu oricine. chiar nu conteaza cu cine faci lucrurile daca tu esti fericit.

mi-e un pic ciuda ca-mi urlu sufletul aici dar m-am hotarat sa nu-mi mai pese. daca vad scris mi-e mai usor sa fac ordine apoi.

cred ca te iubesc de atunci demult. de atunci, de cand ti si tu minte. de atunci te iubesc eu pe tine. mi-e ciuda de tot ca am scris tot ce-am scris dar poate asa ma vindec mai usor. sau...poate nu ma vindec.

1 comentarii:

samuan spunea...

Come onnnnnnn >:) !!!

Mai iubește-te și pă tine.

Știu că nu ar trebuii să mă dau cu părerea, da e prea de tot să scrii articole pentru altcineva. Ar trebui să le scrii pentru tine.

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates