joi, decembrie 17, 2009

2009

asta am facut anul asta, intr-o ordine aleatoare si nu cronologica, ca tot e totul un haos:
1. in martie am fost la Dancemasters, unde niste copii si niste oameni mari s-au jucat cu sunete si le-au transformat in miscari. am privit totul de la inaltime, mi-a placut mult.
site-ul e asta

2. si aici am mai fost dupa ce l-am descoperit pe mishu

si-am mai fost sa-l vedem pe mishu si in Iron City in Noiembrie, nu stiu de unde sa pun link dar era chiar inainte de evenimentul asta















3. bestfest in iulie



















4. apoi peninsula



















5. si un pic de festival medieval cu o sighisoara ca in vis

site-ul aici

















6. concediul din vama cu scoici si nisipi si muzica multa















7. teambuilding-ul din eforie nord de unde nici n-am poze si nici ce sa scriu prea multe in afara de...bonding

8. si la nottara de doua ori. o data la Titanic Vals si inca o data la Billy Schiopul

si asta a fost 2009. una dintre liste, pentru ca, dupa cum spuneam, sunt obsedata de liste si listute, de lucruri de facut, oameni de cunoscut, defecte, calitati, nopti pierdute.

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates