joi, mai 22, 2008

good for me...

este ora 3:04. scriu cu diacritice căci se pare că nu mai e voie altfel. nu e voie nici cu note de subsol. completez bibliografii şi referinţe. şi totuşi sunt foarte calmă. multă lume se aştepta să mă crispez şi să mă stresez la maxim în perioada asta. sinceră să fiu şi eu mă aşteptam să mă sui pe pereţi şi să-mi plâng în pumni în fiecare seară.
mai închid uneori ochii şi imi imaginez că sunt în cu totul alt loc, că sunt cu totul altă persoană. dar nu durează prea mult pentru că nu mai am răbdare. nu mai am răbdare să-mi imaginez, vreau să se întâmple odată...
din boxe o voce foarte frumoasă îmi spune "i know you are good for me" şi ah ce-aş mai vrea să spun şi eu chestia asta cuiva...
zilele trecute am terminat cu facultatea, partea practică adică de dus la cursuri şi seminarii, dat examene şi făcut proiecte. acum nu mai am de făcut decât licenţa...şi gata. şi atât. şi s-a terminat. şi eu nu mă simt schimbată cu nimic faţă de cum eram acum 3 ani. singurul lucru pe care îl regret e că nu mi-a zis nimeni acum 3 ani cum o să fie în oraşul ăsta. aăa că atunci când m-am mutat aici vedeam Bucureştiul pentru prima oară. 3 ani am încercat să mă conving că aici e locul meu. n-am reuşit aşa că acum îmi fac planuri. poate că asta s-a schimbat la mine, faptul că îmi fac planuri. eu nu prea obişnuiam să-mi fac planuri. dar am 21 de ani, poate că ceea ce o să fiu cu adevărat abia acum începe.

5 comentarii:

Anonim spunea...

:) io zic sa-ti faci bagajul si sa pleci. urmareste-ti visul :)

Anonim spunea...

Ai 21 si termini facultatea ? Wtf ? :))

yohanna spunea...

@Roxa (bineinteles, pentru ca domnisoarele au intaietate :P):da, sunt o generatie "privilegiata" care face doar trei ani de facultate...oh the joy. si oricum m-au dat ai mei la 6 ani la scoala :)
@blur: n-am atata curaj sa-mi fac bagajele si sa plec, mai astept un pic...numai doi ani :)

Anonim spunea...

in doi ani te poti razgandi :) .. oricum, urmareste0ti visul!

yohanna spunea...

o sa-l tin aproape (pe vis). e unul dintre primele vise realizabile pe care l-am avut vreodata :)

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates