marți, octombrie 16, 2007

breathe

vai cate am de povestit, cate s-au intamplat, ce lucruri minunate am facut, oh vai! lucruri minunate care se concretizeaza in...nimic!
  • m-am mutat din nou la bucuresti cu surle si trambite...de fapt cu ploaie si aglomeratie, dar am trecut cu bine si peste astea.
  • am stabilit si tema (angoasele vietii de zi cu zi) si profesorul de licenta, lucru care ma mai linisteste un pic.
  • voi pleca vineri acasa, dupa doua saptamani de zacut in aceeasi camera 113, spre un minunat chef la cabana, unde imi voi sarbatori cei 21 de ani neimpliniti. happy, happy, joy, joy!
  • am ascultat The Knife in draci, lucru care m-a mai binedispus intr-o oarecare masura
  • va urma un post despre Grecia, care e o tara minunata...m-as muta acolo, pe un sezlong la soare, cu un coctail albastru cu umbreluta alaturi
acesta a fost un post despre nimic, ceva asa...ca sa fie. imi cer scuze.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Bine ai revenit in sufocantul oras si la multi ani!
Cat despre mutatul in Grecia, just let me know ... fac bagajul in 2 minute si plecam :D:D:D
By the way, imi scrisesi linku de la blog gresit, e wordpress nu worldpress :P
Pups!

Anonim spunea...

Si de cele 3 dive care iti savureaza prezenta intr-o bucatarie plina de fum ... de ce nu zici nimi? HA ? Ha?

Sa vad acum ce mai ai de zis !!!

yohanna spunea...

;) ...si aceste zile au fost pline de prezenta celor trei dive, intr-o bucatarie plina de fum...cum am putut sa le uit nu stiu :P

Anonim spunea...

Not there yet !!! :( Mai incearca ... Zi ceva cu DIVA DIVELOR ... Printul fermecat ... Camera care te-a facut sa rosesti cand i-ai deschis usa ...

Hai ca stiu ca poti :)))))))

PS. Ignora-ma ... e nebunia de 9 seara care isi spune cuvantul :D

yohanna spunea...

;)) cred ca rosit e putin spus...mai ales dupa fatza pe care o arborase diva divelor in timp ce neinsemnata de mine a intrat in camera 'fermecata'
p.s. despre printul fermecat nu pot zice nimic pentru ca i-am avzut doar laba piciorului stang :P

Anonim spunea...

So.. am inc sa iti citesc blogul ptr k m-am regasit in niste posturi.. neinteresant asta.. m-am blocat un pik cand am vazut 113.. adica.. coincidente coincidente..(my room is the same nr.. cryed a day when I found out:)) and it did brought me bad luck)
Sunt Ioana btw.. incantata:p

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates