joi, februarie 22, 2007

goodbye sweet romance, i am flying away now...

iar am ajuns intr-o dispozitie din aia de facut liste cu ce-mi doresc...asa ca here goes:
  • perdele portocalii (ca sa-mi pot indeplini o data toate visele si fanteziile)
  • borcanul cu gem de capsuni de la bucuresti
  • sa nu-mi mai fie frica
  • ceva cu miros de vanilie
  • sa pot umbla in balerini fara sa-mi fie frig
  • sa pot efectua operatiunile vopsit/spalat pe cap/intins parul in maxim 20 de minute. (altfel imi ia cam 2 ore, daca nu si mai mult) *oare de cand am devenit eu asa 'into my hair?'*
  • sa descopar niste muzica frumoasa, alta decat ce am ascultat non stop vacanta asta (urma, smokecity, todora enache)
  • o viata sociala
  • soare
  • sa fie dimineata
  • o pereche de blugi cum nu s-a mai vazut (adica sa-mi placa si mie)
  • o pereche normala de boxe
  • casti cu microfon
  • sa nu-mi mai fie frica (stiu, am mai zis asta o data da chiar imi doresc mult lucrul asta)
  • sa am cu cine iesi la o cafea/suc dimineata...ador dimineata
of...
p.s. asta e postul cu numaru 100. happy, happy, joy, joy.

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates