luni, iulie 25, 2005

it's enough now

noapte, liniste, o adiere usoara(de unde naiba ca doar e in toiu verii), mandalay, sentimente(all over again)
reproducere telegrafica a starii de spirit. i'm speachless. azi a fost o zi de nimic. adica de facut nimic. am stat pur si simplu. si atat.bineinteles, mintea si sufletul mi-au fost in cu totul alte parti. m-am visat la mare, am visat nisipul pe pielea mea, m-am visat in bratele lui(de chiar prea multe ori), am visat ca e septembrie, ca am intrat la facultate, am visat ca e duminica dimineata(azi fiind duminica, ce ironie) si afara era putin soare, draperiile trase, si noi stateam sub patura si el ma tinea in brate...oh, a girl can dream nu?
acum trebuie sa revin la cruda realitate ca sa adorm (cruda realitate aka tantari si un usor iz de raid antitantari pastile laminate sau ceva de genul ala, put ingrozitor)
imi doresc...hmm...ce-mi doresc oare...vreau ca maine sa se intample ceva frumos...frumos de tot, sa nu mai fiu lasata atata amar de vreme cu ochii in soare, nu e frumos si nici sanatos(pentru nervii mei in special) sunt curioasa ce se intampla, sau ce s-a intamplat, daca s-a intamplat ceva sau o sa fie numai o amarata si penibila de scuza...stiam eu ca ceva nu e in regula. totul a inceput prea frumos. pacat totusi ca incep eu sa ma consum, like i said before. shame for me ca nu ma pot abtine...
crap!

0 comentarii:

 

Excess | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates